torstai 1. toukokuuta 2014

Filille :D

Omistus postaus Filille on nyt valmiina:


sisältö
  1. Video
  2. Kt. Bored
  3. video & kt. -____-
  4. Jotakin random kuvia devianartista

Let's started :D 
 
Kehoitan katsomaan videon kuulokkeet pääässä.
Jos et kuunnelttut kehotustani, vastaat asioista itse.
 
Itse pidän kohdasta 5.58-6.19
 
 
 
2: kt. Bored
 
 
Sherlock: Bored,boored,boored

 
Sherlock: Bored,boored,boored

 
Sherlock: Bored,boored,boored
John: Do you have pants?
Sherlock: NO :b
 
3:video & kt. -_____-
 
 
video on sitten tosi PRO
 
Sherlock: Mitä sinä teet...?

 
John: Kirjoitan blogia.
#huomaa puhelimen#

 
John: Sinulla on viäläkin tuo vaaleanounainen puhelin.

 
Sherlock: Kyllä.
 

 
Sherlock: John, game is on.

 
John: #murr#

 
Sherlock: #bored#




 
John: #tutkii kameraa#
Tässä todistus aineistoa, että hän piirtää liika.







 
4: kuvia XD
 
SHERLOCK: sherlock and john by eevf
 
Mä rakastan tät ylempää kuvaa! <3<3<<3<3<3<3
Wholock: believe in Sherlock by SherlockShiverNShake
Sherlock Sketch - Dump by paperpixy
 
 
 
 
myöhemmin tuleebehind the scenes
 
saa kommentoida, ja ne ovat ennemmän kuin tervetulleita :D
 
-SH ja nugetit-

3 kommenttia:

  1. aaaw ihania piirustuksiaa<3<3<3 ja olen nähnyt nuo molemmat videot jo, ja mun kännykkäänkin olen ladannut ne musiikkina, ja äiti on nähnyt ne ;DDDD<3<3 mu äiti tajuaa mun nää...johnlock fandom otp jutut. ja john sanoi: "are you wearing any pants?" (sori oon oikeesti maailman kamalin ihminen ku joku kirjottaa enkuks jotain väärin, koska mun pitää korjata koska AAAHHAHA ((sori)))) ja "THE game is on" (okei mitä tästä opimme, älä puhu filin edessä englantia XD) oh olisit tehny kunnon johnlock kuvatarinan hehe ;D okei joo teen sit ite omaan blogiin sulle. kun saan Wiahin :D


    ihana oikeesti :D kiiitos<3<3<3 alappa kattoo supermaturaalii, kerro mielipitees. <3<3 kiitos vielä kerran mellon / elvellon (puhutko sindarinia vai...?)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voin ethä kunnon Johnlock postauksen jos haluut XD

      Poista
  2. hahahah okei XDXDXDXDXDXDXDXDXDDXXDXXDXDXDXD
    OTA muuten tää kommentin tarkistus juttu pois. se on ärsyttävä

    VastaaPoista

Pelastat päiväni:D