tiistai 29. huhtikuuta 2014

Elämän yllätyksiä ja kysymyksiä

Elikkä random postaus tulossa.
Fili, lyödään päivä lukkoon. Saat postauksesi torstaina.


Aloitetaan:



Yllätyksiä:
 
 
Sherlock Holmes= SH
 
asian valoitus
 
Etunimeni alkaa S:lä ja sukunimeni H:la XD Eli olen ns. samis SH
 
 
 
Sherlock Buckinghamissa:
 
valoitus:
Tota kohtaa katsoessani, tajusin että istuin hotellissa pelkkä tollanen valkonen kylpytakki (no, joo toi on lakana ynm.) päällä julkisilla tiloilla.
 
 
Olen alkanut tylsistymään helpolla (toisinaan myös turhautua)
 
Blogi ei oikein (?) ole hengissä.
 
Mulla on tälläkin hetkellä tysää :D
 
Piirrän liika, kuin voisi olla bloggerissa
 
Mulla lojuu kaikki kuvis työt lattialla.
 
 
 
Kysymykset:
 
Koska Sherlockin 3 kausi tulee suomeen?!
 
Miksi hemmetissä  pitää olla kokeita?
 
Miksi on lääkärit?
 
Ärsyttävät kysymykset esim. kuka on sun BFF?
 
Lukijat? Miksi vihaatte mua?
 
 
 
-SH ja nugetit-
 
 

3 kommenttia:

  1. en vihaa, btw, KOLMOSKAUSI TULI VIIME TALVENA. sitä ei vain löydy netistä. 4 kaudesta kukaan ei ole varma, se sanottiin tulevan jo ensvuonna yllätyksenä, mutta se luultavasti tuleekin 2 vuoden päästä niinkuin normaalisti. huoh...en jaksa odottaa sitä kautta kun punaparta kertoo että feikkasi kuolemansa. (get the joke mellon/elvellon?) puhutko muuten sindarinia vai mitä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oh gad! Hemmetti joku ulko maalane lataamaa sen nytte (3kaudenn) hdfinii!

      Poista
  2. Mä yritin vihjaa sulle et se tullee ja muuta mut et sä halun kattoo :p

    VastaaPoista

Pelastat päiväni:D