maanantai 3. kesäkuuta 2013

Kt: Kuka sinä olet osa 2

Lilja: Henki oli opastanut aukiolle jossa minun piti tavata uusi monsteri ja samalla kohtaloni kaveri. Henki on muuttanut pieneen siniseen palloon.









Lilja: Kuka tuo on? Ai minun piti näyttää talismaania... Mutta kuka tuo on?? Viittooko se minulle? Kuka minä olen? Missä minä olen? Mistä minä olen? Olenko edes olemassa?
Henki: Tuo on kohtalon kaveri ja hän on ihmiskissa. Se viittoo sinulle, nimesi on Lilja, olet aukealla ja olet kunnioitettu lohikäärme Japanista.






Jang:Tuoko se on? Mitä minä näenkään!! Hän on kohtalon kaverini!!
Lilja: HEI!
Jang: Hyst! Älä huuda! Kukaan ei sää nähdä meitä! "sihisee"
Lilja: Hups! Möhlin heti...








Lilja: Tässä se on.













Jang: Anna! Ai anteeksi olen Jang.
Lilja: Minä olen..
Henki: Olet Lilja!
Lilja: Olen Lilja.










Lilja: Tässä ole hyvä.












Jang: Minulla on suunnitelma...
Lilja: Niin.
Jang: "sanoo hiljaa" Tapamme kaukaista sukua olevan serkkusi. ELLENIN!
Lilja: JEEEEEE!!!!









Jang: Tässä on paljon TNT:eetä.













"Ylä femmat"













Ellen: Joku käski minua unessa menemään aukiolle.












Ellen: Mikä tuo on? Näyttää paperi lapulta. Mitä siinä lukee? Saanko katsoa?












"katsoo"













Ellen: "lukee" Sinut tapetaan! T.? Keneltä se mahtaa olla? Itkee.


























Sinut tapetaan T.? Itkee kovaa!













Cloria: Mitä minä näen ja kuulen?













Cloria: Älä itke siskoseni! Mikä on?
Ellen: Sain tappo uhkaksen!!








































Cloria: Tiedän kuka voi auttaa.
Ellen: En minäsitä murehdi!
Cloria: Yhdessä olemme vahvoja!











TOISAALLA.
Honey: Minä nukuin. En vahtinut hevosiani sillä nukuin uupuneena Nigt:in pelastamisesta.













Lilja: Tule viedään hevoset!
Jang: Selvä!
Honey: EIII!!! NIGTMARE JA NIGT!








JATKUU




 




 

5 kommenttia:

Pelastat päiväni:D