keskiviikko 12. kesäkuuta 2013

Huippu monsteri haussa 3 (erikois jakso) Ilmoitus!

 
Jang: Hello everymeaow! Tervetuluoa seuraamaan Huippu monsteri haussa jakso 3:mea joka on erikois jakso.
Sipuli sipsi: Jos mietitte miksi minä olen tuomari niin kysykaa Jangilta!
Jang: No emmä halunnu olla yksin!! XD
Sipuli sipsi: No pitemmittä puheitta tässä jaksossa tippuu 3 kisaajaa jotka te päätätte, 2 kisaajaa tulee lisää ja kisa on yli puolen välin!
Jang: Tytöt olivat esiintymässä ison talon puku huoneessa. Älä kuitenkaan unohda sillä tässä jaksossa kisailia saa sanoa mielipiteensä asennostaan.




Malli: Blue
Jang: Kiva asento...
Sipuli sipsi: Kiva baletti asento mutta minusta se ei riitä!
Blue: Mä en tiedä mitä mä silloo aattelin mutta asento kuin asento!






Malli: Honey
Jang: Mitä toi esittää!!
Sipuli sipsi: "huokaus" Honey on kuvassa lumi prinsessa!
Honey: Hmp... Pidän lumesta mutta prinsessat... yärh..








Malli: Cloria
Jang: Eka malli joka löhöö sohvalla... Tarviin torkut!
Sipuli sipsi: Hmp... Hyvä asento!C
Cloria: Mä taisin vaa sekoilla... En ole varma!









Malli: Kristal
Jang: Yhtä salaperäinen kuin minä!
Sipuli sipsi: Sä ja sun salaperäiset! Ihana kuva ei siinä mitään.
Kristal: I am big suprise!









Malli: Moon
Jang: Kisan ainut kisaaja jolla on hiukset laitettu ja oikea asenne. Hyvä kuva jalkoja lukuun
ottamatta.
Sipuli sipsi: I like this photo!
Moon: ÖÖÖÖ... Nimensä mukaan kuusta... NO EI!







Jang: Yllätys kisaajat













Malli: Ellen
Jang: Pakko edes kommentoida! Kauhee kuva shhhh!!!!"!
Sipuli sipsi: Liittynee serkkuusi... Hyvä kuva, kaunis ja varma!
Ellen: Mulle iski tunne puuska tona aikan!








Malli: Lilja
Jang: Ihana kuva!
Sipuli sipsi: alitsi kukan mutta miksi? Kaunis kuva!
Lilja: En mä tähän lähe!









Jang: Siinä oli ihastuttavat kisaajamme "kääntyy TOSI"
Sipuli sipsi: Äänestäkää 3 tippujaa!











ILMOITUKSIA:
- Blogi tauko koko kesän, jos tulee postauksia niin ne on pienehköjä
- Monsteri talon kuvia
- Tuleva matto nukelle




2 kommenttia:

  1. Eli alustavissa on lähdössä Blue ja Cloria :)
    Yhden täytyy vielä tippua tai kahden sillä toinene arvotaan

    VastaaPoista

Pelastat päiväni:D