lauantai 1. maaliskuuta 2014

kt. I wait, I wait. Now it is my time... 1/2

Ansku, turha valittaa laadusta, laatu tarkoituksella.
Aloitetaan :D
#tekee#
ajattelee
puhuu
Tähdet, menneisyys, elämä. Tuo paha yhdistelmä.
Äänet, henget, tieto.
Äiti, sinä, isä...
#avaa silmät#
Aika, aika pysähtyy, mitä jää jäljelle?
Ei mitään.

#nousee#
Lajiltasi olet erityinen, tunnen, että yrität aiheuttaa kauhua.
Et tule onnistumaan. Minulla on salaisuus.
#kävelee#
Mitä jälkeesi jätit, sen unohdit.
Sinua odotin kauan, mutta katosit.
Olen pikku hiljaa epäillyt, että tuhosit isän ja itsesi.
#kaatuu#
Mie romahan...
Palan halusta kostaa ne vuodet...
#nousee istumaan#
Lähdit, mitä annoit  vastineeksi?
Et mitään!
Kiitollisuus, kohtalo, elämä! Et mitään niistä!
Sait sängyn, hyllyn, oman jousipysyyn ja paljon muuta!
Silti, minä sain enemmän.
#käy makaamaan#
Kuitenkin, sisimmässäsi kaipaat minua. Turha luulo...
Olen valmis, valmis kostamaan!
Tervetuloa kotiin sisko. #ilkeä hymy#

5 kommenttia:

Pelastat päiväni:D