tiistai 24. joulukuuta 2013

2kk

Hyvää ja rauhallista joulua lukijoille!

Asiaan:

                                              Nuket: pulinaa

                                             Minä: Hyvä! Olette paikalla! Asiaan.

                                        Hope: Elä tuu häiritsee! Ei saarna! Mitä me ollaan tehty!

                                         Minä: VÄÄRÄ VASTAUS! Kuuntele! Miksi olet kalju!?
Hope: Okei, okei!
 

Minä: Nuket mikä yhdistää teitä?
"hiljaisuus"
Minä: Eikä teistä kukaan tiedä?
Hope: ÄLÄ NUKETTELE!
Green: MÄ TIEDÄN! SÄ RAKASTAT MEITÄ!
Minä: Väärä vastaus!
"mumisee" Kyllä mä rakastan teitä, jotenkin.
Kristal: HAH! Mä tiedän!
Minä: No?
Kristal: Me ollaan nukkeja!
Minä: Väärä vastaus! Sitäkin.
Sharon: Perhe?
Minä: HYVÄ HYVÄ!
¨
Minä: SINÄ! HAE LAPPU!



Minä: Siinä lukee: Hello -----!
I am coming kunhan täältä Losista (Los Angels) pääsen
ja selvitän tieni tuon suuren valtameren yli...
Toivottavasti sinulla on minulle lämpimiä vaatteita
sillä, kuulin että siellä on kylmä.
See you soon!
Akemi.


Hope: Joulupukkia ei ole olemassa!
Minä: Mistä tiedät? (en usko sen olevan totta)
Hope: Kurkin kuusen alta tuota kirjettä...
Kristal: ANNA MINUN USKO JOULU PUKKIIN!
Minä: STOP! Muistakaa, perheen lisäys tapahtuu 2kk sisällä...
Älkää vielä  riemutko.

 

1 kommentti:

Pelastat päiväni:D