perjantai 8. maaliskuuta 2013

Scaris






Okei eli mul on jo 2 scaris nukkkea (Skelita ja Clawdeen). Mä sain juliutus oliolta,enbuskelta ja meiä yhelt kaverilt yhteis lahjan... "rumpujen pärinää" Frankin Steinin! Kiitos lahjasta! "aploodit"  Kiitos alienille että olit ensimmäinen lukia blogissani. (minua ei lasketa) Kommentoikaa kiitos.
                                                     Pieni kuva tarina:Scariisissa
                                     Frankie(nimi toistaiseksi tuo): Sininen
                                     Kristal: Oranssi
                                     Macik: Punainen
                                     Kaikki: Musta

"katse tyhjyyteen ja puhuu itsekseen: Tässä sitä nyt ollaan maailman napaa katsomassa. Eikun maailmaa."

 "havahtuu"Ai hei! Minun kai täytyisi mennä tapaamaan kavereitani kahvilaan.

 En voi oikein uskoa että olen Scarisissa missä on kaikki huippu muodikkaita. Heippa! "antaa lento suukon"

Tässä me nyt ollaan. Saanko esitellä Macikin ja Kristalin.



 Missä sä olit?  Eikö sun pitänyt tulla tuntia myöhässä? Ei... Miten niin. Sä soitit olevasi myöhässä! Aijaa... No tässä mä olen! Me tilattiin sulle mutavaahtototia. Ok. Mitä te tilasitte?  tilasin vaan vettä. Mä taas sokeroidun lepakon. NAM!! Aletaanko syömään? Tai juomaan! "naurua"



"syö ja juo" Mitä teille kuuluu? Hyvää. Mullekki.

Asioita mitä tulee tapahtumaan:
-Jos tulee 5lukiaa (minua ei lasketa) teen huippu monsteri haussa.
-Laitan postauksia joka viikko ainenkin *2
-Voitte kertoa mieli piteenne kaikesta oliko huono vai hyvä juttu, risut ja ruusut sekä kysymyksiä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pelastat päiväni:D